درس فناوری نوین

ایده پردازی

شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۵۳ ب.ظ

سرگروه : سیدان

عنوان ایده : اپلیکیشن و سایت داروخانه

توضیحات : این طرح الگو برداری شده  نسبی از اسنپ است.در اسنپ تمرکز در بخش داروخانه نیست اما با این طرح که میتوان با اتصال داروخانه های متعدد در سراسر کشور و ارسال رایگان و سریع به درب منازل به هموطنان عزیز کمک کرد .در این طرح می توان از دکترها و متخصصین عزیز در  بخش داروخانه ای استفاده کرد، وبه ویژگی های این برنامه اضافه کرد اعم از ویزیت و مشاوره آنلاین ، سفارش داروهای دست ساز.

مخاطب: تمامی مردم در سراسر کشور.

سرمایه اولیه:حدود 500 میلیون ریال.

درآمد زایی ایده: تبلیغات در سایت و برنامه _دریافت سود نسبی از فروشندگان _درآمد حاصل از بستن قرارداد.

زمانی که طول میکشد تا کار به اجرا برسد: حدود یک سال

نوآوری جدید درایده چیست:  در برنامه اسنپ شما با وارد کردن اسم دارو  محصول خود را  به صورت سفارش ثبت می کنید که این شیوه درستی برای ثبت سفارش نیست چون ممکنه اشتباه تایپی رخ دهد و محصول نادرست به دست مشتریان برسد اما می توانید در این طرح محصولات خود را به صورت پیش نمایش و یا به صورت کشویی در دسترس مشتریان خود قرار داده و تعداد و نوع هر محصول را به صورت دلخواه انتخاب کنیم تا اشتباهی در سفارش به وجود نیاید و قسمتی هم می توانیم قرار بدیم برای مقایسه  داروها. بیشتر شدن تعداد داروخانه ها و تنوع بسیار زیاد داروها و محصولات بهداشتی،درمانی.

با تشکر

  • سیدمحمد سیدان جاسبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی